Eilandhoppen - Reisverslag uit Fort-de-France, Martinique van Daniel Westera - WaarBenJij.nu Eilandhoppen - Reisverslag uit Fort-de-France, Martinique van Daniel Westera - WaarBenJij.nu

Eilandhoppen

Door: Daniel

Blijf op de hoogte en volg Daniel

03 Februari 2009 | Martinique, Fort-de-France

Eindeijk tijd om naar een internet cafe te gaan.10 Januari ben ik aan boord gekomen s;avonds gelijk vertrokken naar sint eustatius we hadden een groep amerikaanse studenten van maryland aan boord,die week onder andere naar montserrat;sr lucia en martinique geweest;Op sint lucia nog naar een groot straat feest geweest, echt vet om dat zo meete maken daarna hebben we een week onderhoud gehad in martinique; erg leuk want we kregen ook een middag vrij; dus ik samen met maaike een auto gehuurd en over het eiland gereden. Erg leuk om een keer wat meer te zien dan kustlijn. 10dagn geleden kregen we de gasten aan boord voor de luxe zeilreis. We zijn onder andere naar de Tobago Keys geweest' en hebben door de grenadies gezeild, echt een van de ,mooiste plekken van de carieb. Nu ben ik weer in Martinique. En over 2 dagen gaan we naar barbados en suriname

Jullie horen weer van me

  • 04 Februari 2009 - 07:01

    Jan Hindrik:

    Hoi Daniel,
    Leuke tekst en erg fraaie plaatjes. Word daar erg hebberig van. Het lijkt me fantastisch.Veel plezier daar.
    groetjes Jan Hindrik

  • 04 Februari 2009 - 10:24

    Ellie:

    klinkt wel erg mooi, heerlijke wind zo te zien.

  • 05 Februari 2009 - 08:28

    Jan De Zeeuw:

    Hoi Daniel,
    klinkt als een droomreis en aan de foto's te zien heb je het goed naar je zin.

    ik benieuwd wat je van Barbados vindt. Betty en ik zijn daar begin jaren negentig in januari geweest en hebben toen genoten.

    Leuk dit soort berichtjes en efotos. Gaat daar mee door en blijf genieten. Groeten ook van Betty

    Jan

  • 15 Februari 2009 - 09:12

    Ellie:

    Hoe is het?
    Aan het varen?
    groet,
    Ellie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Martinique, Fort-de-France

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Februari 2009

Zuid!

03 Februari 2009

Eilandhoppen

19 December 2008

Lopend windje

22 November 2008

Bay of Biskaje

24 Oktober 2008

Veel onderhoud
Daniel

Actief sinds 16 Sept. 2008
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 6679

Voorgaande reizen:

30 September 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: